Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
Skok po marchewkę
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
Hop czy stop?
Ty i Twoi króliczy przyjaciele urządzacie wielką ucztę dla wszystkich leśnych stworzeń, ale wciąż potrzebujecie kilku niezbędnych składników, by przyrządzić uroczystą potrawkę. Na szczęście nieopodal znajduje się rozległy ogród pełen soczystych warzyw. Gdyby tylko płot nie był taki wysoki
Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
Na czym to polega?
W swojej turze gracz wykonuje kolejno dwie czynności:
- Odsłania wierzchnią kartę ze stosu dobierania i umieszcza ją pod pasującym płotem.
- Rzuca kośćmi i próbuje wykonać skok albo dobiera dodatkową kość.
Jeśli zdecydujemy się wykonać skok, musimy wskazać płot, który próbujemy przeskoczyć. Następnie rzucamy posiadanymi kośćmi królików jeśli wynik przynajmniej na jednej z nich jest wyższy bądź równy wartości wybranego płotu, nasz skok kończy się sukcesem i zdobywamy wszystkie znajdujące się pod płotem karty.
Na samym początku gry każdy z uczestników dysponuje jedną kością królika w swoim kolorze. Rezygnując ze skoku w danej turze możemy zdobyć dodatkowe, neutralne kości, które oddamy do wspólnej puli po najbliższym udanym skoku.
Koniec gry aktywuje się w momencie, gdy ktoś odkryje ze stosu kartę rolnika Zielińskiego. Kolejne karty nie pojawiają się, natomiast uczestnicy przeprowadzają skoki tak długo, aż wszystkie warzywa znajdujące się pod płotami zostaną zebrane.
Zawartość:
- 64 karty
- 12 kości
- 5 płotów
- instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne