Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
Detektyw Lupka - Wielki przekręt
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
Gra rozwija umiejętność dedukcji i logicznego myślenia. Dwie opcje gry oraz zmienna mechanika, pozwala na nowo cieszyć się kolejną rozgrywką.
Detektyw Lupka znów na tropie! Tym razem musimy pomóc Detektywowi w wielkiej aferze przemytniczej.
Gdzieś na nabrzeżu znajduje się magazyn z kontenerami zapełnionymi nielegalnymi towarami: bronią, kradzionymi obrazami, podrobionymi perfumami, fałszywymi banknotami... Naszym zadaniem będzie pogrupowanie kontenerów z tym samym rodzajem towarów i zablokowanie w ten sposób działań kontrabandy.
Zadanie nie jest proste, gdyż każdy śledczy chce pogrupować skrzynie z jednym, wybranym nielegalnym towarem, przeszkadzając przy tym pozostałym. W wykonaniu zadania może pomóc specjalnie wyszkolony pies tropiący. Osoba, której uda się jako pierwszej zgrupować transport, ma szansę na awans i odznakę Detektywa.
Zestaw zawiera:
- 48 tafelków,
- 28 kart,
- 48 żetonów,
- instrukcję.
-
Polecamy
-
Produkty podobne