Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
ZESTAW GIER 18 w1 gra planszowa szachy GR0081
Zestaw gier planszowych szachy
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
Zestaw 18 gier: Bieg z przeszkodami, Dziewięciu mężczyzn Morrisa, Wszędzie, Football, Gęś, Manji Szachy Route, Space - venture, Szachy - pociąg, Baseball, Ludo, Szachy, Tryktrak, Warcaby, Warcaby chińskie, Węże i drabiny, Wyścig, Wyścig F1
W zestawie znajdują się:
- 8 dwustronnych tablic (18 cm x 19cm)
- magnetyczna plansza do gry w szachy - warcaby (19 cm x 19,5cm), która pełni rolę pudełka na pionki i kostki
- pionki do gry w szachy (32 szt.)
- pionki - żetony (22 szt.)
- pionki zielone (6 szt.)
- pionki czerwone (6 szt.)
- kostki (5 szt.)
Bieg z przeszkodami - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.
Wszędzie - wygrywa ten z graczy, który pierwszy postawi swój pionek na ostatnim polu toru gry. Ale uwaga, po drodze czeka wiele trudności i przeszkód.
Dziewięciu mężczyzn Morrisa - celem gry jest pozostawienie przeciwnego gracza z mniej niż trzema pionkami lub, tak jak w warcabach, bez możliwości wykonania żadnego legalnego ruchu. Rozstawianie pionków.
Football - celem gry jest przyłożenie czyli umieszczenie piłki (pionka) na polu numer 2 przeciwnika.
Gęś - celem gry jest jak najszybsze przejście na koniec planszy. Przy tym trzeba omijać pechowe pola i starać się stawać na polach szczęśliwych.
Manji - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu.
Szachy Route - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy stanie 2 pionkami na środkowym polu. Gracze poruszają się po planszy zgodnie ruchem wskazówek zegara. Mogą również korzystać ze „skrótów" - strzałek, które umożliwiają poruszanie się po planszy pionkom danego koloru.
Space - venture - zadaniem gracza jest odkrywanie planet, najcenniejszych i największych systemów gwiezdnych podczas ekscytujących wypraw.
Szachy - pociąg - Gracze przesuwają po planszy swoje pionki , zgodnie z liczbą oczek wyrzuconych na kostce. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy osiągnie ostatnie pole planszy.
Baseball - gra polega na zdobywaniu punktów i przeszkadzaniu w ich zdobywaniu drużynie przeciwnej. Drużyny na przemian pełnią dane role. Jedna z nich atakuje i próbuje zdobądź punkty, a druga usiłuje w tym przeszkodzić. Następnie następuje zamiana ról.
Ludo - to tradycyjna gra Chińczyk w nowej wersji, zasady pozostają nie zmienione.
Zwycięży ten, kto pierwszy wprowadzi wszystkie swoje pionki do własnego domu.
Szachy - gra odbywa się na szachownicy 64-polowej (8x8) przy użyciu ustawionych w określony sposób bierek (figur, pionów) przyporządkowanych odpowiednio każdemu z dwóch graczy.
Tryktrak - gra polega na przesuwaniu pionków zgodnie z liczbą wyrzuconych kostkami oczek po 24 polowej planszy. Wygraną jest osoba, która jako pierwsza usunie wszystkie swoje piony z planszy.
Warcaby - Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika.
Warcaby chińskie - liczba graczy 2 lub 3. Rekwizyty - plansza z rysunkiem gwiazdy, wygrywa ten, kto pierwszy doprowadzi wszystkie swoje piony do przeciwległego ramienia gwiazdy.
Węże i drabiny - wyrzucając ilość oczek na kosce przechodzimy kolejno pola na planszy.
Stając na polu z drabiną przenosimy się po szczebelkach na zakończenie drabiny, a stając na polu z wężem zjeżdżamy po grzbiecie węża na dół, co powoduje nasze cofnięcie w grze o kilka pól.
Wyścig - to tradycyjna, prosta gra planszowa znakomicie wszystkim znana. Zwycięzcą zostaje ten, kto ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety.
Wyścig F1 - zwycięża gracz który ma najwięcej szczęścia w rzutach kostką i jako pierwszy dotrze do mety (ostatniego pola na planszy). Po drodze do celu gracze muszą pokonać wiele trudności i przeszkód.
Magnetyczna plansza do gry w szachy pełni dodatkowo rolę pudełka na pionki i kostki. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci, mogą spędzić więcej czasu z rodzicami.
Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.
-
Polecamy
-
Produkty podobne