Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
WOOPIE Szachy Warcaby Magnetyczne 2w1 Gra Podróżna Kieszonkowa
Symbol:
52142
Dostępność:
775
szt.
34.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
14.99
- Paczkomat 14.99
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg
Kod kreskowy:
EAN:
5906280652142
Szachy magnetyczne od Woopie to ciekawa propozycja dla osób, któredużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Zasady Gry
- - Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek.
- - Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić).
- - Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika.
- - Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.
Charakterystyka:
- - mała, gra podróżna
- - zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- - ilość graczy: 2
- - przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
- - w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki
- - wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Gra rozwija:
- - Logiczne myślenie
- - Kreatywność i pomysłowość
- - Zdolności analityczne
- - Rozwija ducha współzawodnictwa i umiejętności radzenia sobie z presją
- - Koordynację ręka- oko
Płeć:
chłopiec/dziewczynka
Wiek:
Od 6 lat
Wymiary produktu:
18,6 x 1,1 x 10,2 (cm)
-
Polecamy
-
Produkty podobne