- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO


Talisman: Magia i Miecz - Sojusze. Wezwanie losu
- Paczkomat 14,99 zł Brutto
- PACZKOMAT INPOST 14,99 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 20,00 zł Brutto
- KURIER 20,00 zł Brutto
- Kurier Pobranie 25,00 zł Brutto
- KURIER POBRANIE 25,00 zł Brutto
- poczta 48 40,00 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50,00 zł Brutto
- poczta 48 pobranie 50,00 zł Brutto
- hurt 200,00 zł Brutto
Kiedy przyszłość świata jest zagrożona - Twoi wrogowie stają się sojusznikami
Wasze wędrówki, choć wiodły różnymi ścieżkami, uczyniły z Was budzących respekt śmiałków. Nie możecie lekceważyć dudnienia serc, które kierują Was ku centrum świata. Świat ten zmienił się w ostatnich tygodniach - stopniowo, lecz niepowstrzymanie. Lasy, niegdyś tętniące życiem, przeniknęła groźna cisza. Kupcy zamykają swe kramy wcześniej, paranoicznie bojąc się chłodu, który przychodzi wraz ze zmrokiem. Cienie czają się i kręcą na granicy zasięgu wzroku, znikając, gdy odwrócicie się prosto ku nim. A - co najbardziej niepokojące - wspaniałe Tajemne Wrota, które prowadzą do centrum świata i oddzielają sławę od legend, zamknęły się na głucho. Co do jednego nie ma wątpliwości: coś jest zdecydowanie nie w porządku.
W przeszłości ambicje uczyniły z Was wrogów. Teraz jednak musicie połączyć siły i jako sojusznicy dotrzeć do sedna tych niepokojących znaków.
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
Połączcie siły, dzielcie się zasobami, planujcie i walczcie jako jedność - tylko w ten sposób można uratować świat przed upadkiem!
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu wprowadza wiele tajemnic - po ukończeniu misji na graczy czekają tajemnicze koperty i pudełka z nowymi kartami, postaciami oraz cel kolejnej, ekscytującej misji.
Zawartość:
- 30 kart początkowych
- wskaźnik zagłady
- żeton wskaźnika zagłady
- 24 dwustronne żetony siły/mocy
- 5 pudełek z figurkami
- 4 koperty z kartami
- instrukcja
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz (5. edycja).
-
Polecamy
-
Produkty podobne