- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO


Świąteczne historie (nowa edycja)
- Paczkomat 14,99 zł Brutto
- PACZKOMAT INPOST 14,99 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 20,00 zł Brutto
- KURIER 20,00 zł Brutto
- Kurier Pobranie 25,00 zł Brutto
- KURIER POBRANIE 25,00 zł Brutto
- poczta 48 40,00 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50,00 zł Brutto
- poczta 48 pobranie 50,00 zł Brutto
- hurt 200,00 zł Brutto
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom. Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie, może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło. Możecie zagrać w wersji zaawansowanej - z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa! Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.
POWODZENIA! Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min.
ZAWARTOŚĆ:
- 50 kart
- 15 znaczników
- instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne