Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
Rzeka Złota REBEL
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
Podczas zabawy gracze rywalizują i starają się zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa, budując imperia handlowe, spływając rzeką i zdobywając wpływy wśród szlachty Rokuganu legendarnego Cesarstwa, w którym boska łaska może odmienić los człowieka.
W każdej turze rzut kością otwiera 3 wyjątkowe możliwości, ale możemy wybrać tylko 1 z nich:
Rozwijanie imperium handlowego poprzez wznoszenie budowli na brzegach rzeki pozwala nam poszerzać wpływy naszego klanu w danym regionie.
Spływanie w dół rzeki to świetna okazja, by napełnić ładownie statków towarami i złotem.
Realizowanie lukratywnych dostaw do wpływowych klientów pozwala zdobywać cenne efekty, które wspomogą nas w kolejnych turach i pod koniec gry.
Jeśli wynik rzutu kością nie pasuje do naszych planów, możemy wykorzystać przychylność bogów i odmienić swój los!
Na koniec 1. ery cesarz wybiera się w podróż po Rzece Złota, aby sprawdzić, czy w jego Cesarstwie panuje dostatek. Ocenia towary dostępne na każdym etapie podróży i je wypróbowuje. Cała rozgrywka kończy się po 2. erze. Zwycięzcą zostanie ten, kto zgromadził najwięcej punktów!
Zawartość:
plansza
instrukcja
6 kafelków punktacji regionów
6 kart biegłości
30 kart klientów
4 karty pomocy
8 kart patronów
49 kafelków budynków
95 koku (monet)
25 żetonów jedwabiu
25 żetonów ryżu
25 żetonów porcelany
planszetka budynków
4 planszetki klanów
4 specjalne kości
8 znaczników boskiej łaski
8 standardowych statków
4 szlacheckie statki
88 znaczników klanów
4 znaczniki punktacji
-
Polecamy
-
Produkty podobne