Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-


Korona władzy REBEL
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
- hurt 200
Bezwzględna walka o koronę
Wasze rody toczą wojnę od niepamiętnych czasów. Teraz nadeszła pora, by utworzyć jedno królestwo. Ale kto powinien założyć koronę? Czeka Was zacięta rywalizacja i kto wie, do czego będzie trzeba się posunąć. Czy jesteście gotowi na wszystko, aby zdobyć tron?
Korona władzy to wyjątkowa gra karciana, łącząca podstęp, zdradę i wyczucie czasu. Przez 4 rundy będziecie rekrutować najemników, wysyłać do rywali zamaskowanych bandytów, zwiększać swoje wpływy, a czasem nawet sięgać po odrobinę magii, by przeciwnicy tracili rubiny. A wszystko po to, aby zwyciężyć w tej grze o koronę!
Na czym to polega?
Rozgrywka w Koronę władzy trwa 4 rundy, a każda z nich składa się z 3 faz:
- Rekrutacji, kiedy wybieramy najemników z dostępnej puli, opłacamy ich koszt, a następnie wkładamy karty świeżo pozyskanych postaci w koszulki ze swoim herbem i dokładamy je do wspólnej talii.
- Odkrywania, gdy talia jest tasowana, a następnie odkrywamy po jednej karcie i rozpatrujemy efekty. Najemnicy odnoszą się wyłącznie do gracza, który ich zrekrutował, jednak efekty kart wydarzeń muszą rozpatrywać wszyscy, których dotyczą.
- Końca rundy, gdy przygotowujemy nową wspólną talię oraz pulę najemników.
Po 4 rundach gracz, który zgromadzi w swojej skrzyni najwięcej rubinów, zostanie zwycięzcą!
Zawartość:
- 62 karty
- 32 koszulki na karty
- 7 skrzyń
- 5 portretów
- plansza
- kość
- 115 żetonów
- 11 kafelków
- instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne