Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-


Gigamic Squadro IUVI Games
- Paczkomat 14.99
- PACZKOMAT INPOST 14.99
- Poczta Kurier 48 20
- POCZTEX 20
- KURIER 20
- Kurier Pobranie 25
- KURIER POBRANIE 25
- poczta 48 40
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
- poczta 48 pobranie 50
- hurt 200
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch. Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i zatrzymuje się, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Od tej pory, liczbę pól jakie będzie pokonywał, określa liczba kropek przy polu, na którym został obrócony. Jeśli podczas ruchu, pion gracza mija jeden lub więcej pionów przeciwnika, zatrzymuje się na pierwszym wolnym polu za nimi. Tam kończy swój ruch, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Piony, które zostały w ten sposób ominięte, wracają na krawędź planszy. Gracz, który jako pierwszy przeprowadzi cztery z pięciu swoich pionów na drugą stronę planszy i z powrotem - wygrywa! ZAWARTOŚĆ: drewniana plansza do gry 10 drewnianych pionów woreczek instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne