- Auta na akumulator
- Baseny i Jacuzzi
-
Zabawki
- Zabawki
- Domki dla lalek
- kuchnia, sklep
- Gry dla dzieci
- Stoły do gier
- Klocki
- magnetyczne
- konstrukcyjne
- Klocki CADA
- LEGO
- Zabawki klasyczne
- Edukacyjne
- Akcesoria dla mamy i dziecka
- Piasek kinetyczny i piankolina
- Maty edukacyjne
- Maskotki
- Grzechotki
- Lalki i akcesoria
- Rowerki
- Tablice
- Nerf i akcesoria
- Włosy syntetyczne
- Tory
- Instrumenty
- Spacerail
- Rowerki i jeździki
- Pojazdy na akumulator
- Gokarty
- Dla domu
- Ogród
- Promocje
- ALLEGRO


Evenfall (edycja polska) REBEL
- Paczkomat 14,99 zł Brutto
- PACZKOMAT INPOST 14,99 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 20,00 zł Brutto
- KURIER 20,00 zł Brutto
- Kurier Pobranie 25,00 zł Brutto
- KURIER POBRANIE 25,00 zł Brutto
- poczta 48 40,00 zł Brutto
- Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50,00 zł Brutto
- poczta 48 pobranie 50,00 zł Brutto
- hurt 200,00 zł Brutto
Magiczne klany przygotowują się do nowej epoki
Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!
Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.
Na czym to polega?
- Rozgrywka w Evenfall trwa trzy rundy, a każda z nich obejmuje cztery fazy.
- W fazie zwiadu gracze pobierają surowce, manę i karty, jak wskazują ich planszetki klanów.
- W fazie akcji uczestnicy rozgrywają tury w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W pojedynczej turze gracz wykonuje jedną akcję główną i dowolną liczbę akcji darmowych.
- W ramach akcji możemy: pozyskiwać nowe miejsca mocy, aktywować pola akcji poprzez wysyłanie na nie wiedźm i mędrców, a także aktywować żeton klanu, co pozwoli na przykład na zbieranie surowców.
- Sercem gry są jednak karty, które mamy na ręce. Zarówno rytuały, jak i specjaliści mają określony koszt w zasobach, jednak po zagraniu oferują potężne efekty. To właśnie one, umiejętnie zagrywane i łączone, będą zapewniały nam bonusy w trakcie gry i punkty zwycięstwa pod koniec.
- Gdy wszyscy gracze spasują, faza akcji dobiega końca i rozpoczyna się faza walk w każdym regionie rozgrywa się rywalizacja o trofea i magiczne kamienie.
- W ostatniej fazie gracze przygotowują się do następnej rundy albo, w rundzie trzeciej, do punktowania na koniec gry.
Zawartość:
- 4 dwuwarstwowe planszetki klanów
- 4 liczniki many
- 3 plansze regionów
- plansza punktacji
- planszetka Automy
- 156 kart
- 109 drewnianych elementów
- 93 żetony
-
Polecamy
-
Produkty podobne