6. bierze REBEL

Dostępność: 11 szt.
55.01
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
14.99
  • Paczkomat 14.99
  • PACZKOMAT INPOST 14.99
  • Poczta Kurier 48 20
  • POCZTEX 20
  • KURIER 20
  • Kurier Pobranie 25
  • KURIER POBRANIE 25
  • poczta 48 40
  • Poczta Kurier 48 (POBRANIE) 50
  • poczta 48 pobranie 50
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg

Chwyć byka za rogi!

Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!

Na czym to polega?

W każdej rundzie wszyscy wybierają po 1 karcie z ręki i kładą ją zakrytą przed sobą na stole. Karty są odkrywane, gdy wszyscy dokonają wyboru.

Gracz, który zagrał kartę o najniższej wartości, dodaje ją na koniec 1 z 4 rzędów. Następną dodaje gracz, który zagrał kartę o drugiej najniższej wartości, i tak dalej aż wszystkie zagrane karty zostaną dodane do rzędów. Przy dokładaniu obowiązują 2 zasady:

  1. Wartości kart w każdym z rzędów muszą zawsze rosnąć od lewej do prawej.
  2. Karta musi być zawsze dodana do rzędu, który kończy się kartą o najbliższej niższej wartości.

Wszystko idzie gładko, dopóki możemy dołożyć kartę do 1 z 4 rzędów. Problemy zaczynają się, gdy rząd jest pełny albo zagramy kartę, która nigdzie nie pasuje. W obu tych przypadkach musimy wziąć karty ze stołu i dodać je do swojego stosu byków.

Gra kończy się, gdy któryś z uczestników zgromadzi na swoich kartach 66 byków. Zwycięża ten, kto ma ich najmniej!

Zawartość:

  • 104 karty,
  • instrukcja.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: